aaysecoo canım düşüğün bozuk keseden ne zaman sonra oldu bana da kendi düşebilir denildi bekliyorum senin nasıl oldu kendiliğinden mi gerçekleşti içinde bebek oluştu mu hiç beta baktırdınız mı onlar arttı mi benim kanamalarım oluyor oluyor duruyor azıcık azıcık çok gelmiyor gelir mi