Benimde kahve ve pembe lekelerim geliyo doktor rapor verdi, bugün başka bi doktora gittim lekelerim eş keseden kaynaklanıyormuş o Rahime yerleşmeye çalıştığı için lekelenmem oluyormuş bende arada kaldım biri düşük tehliken var diyo biri Yok diyo ama sen yinede doktora git için rahat olsun