Mary Merhaba canım çok geçmiş olsun, bende dün yoğun kanamayla hastaneye geldim gece bebeğimi kaybetmişim. Bu ikinci düşüğüm. Ki doktorlar sağlıksız bebeğin düştüğünü söylüyorlar. Ve inan insan hastanede öyle şeylerle karşılaşıyor ki haline şükrediyor. Unutma bizim şer gördüğümüzde bile hayır vardır. Allah a sığınmaktan başka yapacak bir şeyimiz yok. Rabbim hayırlısıyla hepimize evlat sevgisini tattırsın