Mary merhaba canım, bende senin gibiyim geçen salıdan beri kahverengi lekelenmem oluyordu bugün kırmızıya döndü ve önceden çok az olurken şimdi baya fazla oluyorum. şuan hastanedeyim doktor kesede ve bebekte sıkıntı yok dedi. Hatta bir ara lavobaya gittiğimde resmen bir şeyler düştü benden, o halde bile doktor gördü yani. Demem o ki hemen karamsarlığa kapılma, inşallah bir şey olmamıştır. Muhakkat doktora görün ihmal etme