Mary canım kötü düşünüp kendini üzme. Benim yasadığım kanamalar kadar kimse kanama yaşamamıştır. Ben 8 haftalıkken lavaboya gttım gece heryer kan ıcınde kaldı esımı kaldırdım saknlestırdı benı sabaha kadar dua ettım sabah ayaga kalktım parca parça kan gelıyodu hastaneye gıttım doktor bana bebegımın kalbını dınlettı degerlerım yuksek oldugu ıcın dusmemıs dedı serum verdıler bıgun hastanede kaldım progestanla bebegım hayata tutundu. Allahtan baska kımse bılemez onun bu dunyada nadıbı varsa zaren yaşar