hayalperisi canım senin gitmen gerek hiç gittin mi ? Eğer özelde muayene oluyorsan bazı özel hastanelerin sistemini sağlık olacağı göremiyor ve bileğisi olmuyor aile hekiminin, ben kendim bildirdim ve her tahlil de aşı da kontrol de aradılar. Onun dışında mesela sağlık ocağı ebesi gittiğin hastane de kayıtları bize düşmüyor doğum yapınca da haber ver bebeği kontrole getirmen için dediler