hayalperisi bende hamile olduğumu öğrenince bildirdim her ay düzenli çağırıyolar. Kan tahlili yapılıyo, kiloma bakıyolar aynı zamanda tetanoz aşısını da sağlık ocağı yapıcağı için onun da zamanını belirliyolar. Sen kendin haber vermediysen çağırmazlar zaten 😌