hayalperisi Merhaba, sağlık ocağı takibi ne zaman başlıyor acaba bilen var mı ? 19 haftalık olduk hala herhangi bir arama bilgilendirilmesi yapılmadı merak ettim.
Ceylin680 hayalperisi Ben ilk kızımda gittim de bunda gitmedim .yaptığı hiç bişey yok sadece bilgileri kağıda giriyor.bazi sağlık ocakları kan idrar tahlili yapıyormuş şeker yüklemesi yapıyormuş .ben şaşırdım bizim burdaki hiç biseye bakmıyor.sen gidip kayıt actirmadanda takip yapmıyor.
EmnChn hayalperisi ben gidip hamile olduğumu bildirdim. Her ay çağıyor. Kilo ölçüyor. Bebeğin kalp atışını dinliyor. Tansiyon ölçüyor. Bir sürü güzel bilgiler veriyor. Tetanoz aşısı yaptılar iki defa. Siz en iyisi sağlık ocağına uğrayın.
hayalperisi Ceylin680 benim kan ve idrar tahlilleri yapiliyor kendim gidiyorum ama kendileri aramıyor hic aslında izlemeleri gerekiyor ama anlamadim
Beyzan738 Ceylin680 aynen bsy yaptiklari yok bilgisayara düştü hamile oldgm aradılar bir kere gittim boy kilo yazdı gönderdi Bunun icinmiydi dedim yani Geçen hafta gene cagrdi gitmedim Ne bilgi veriyilar ne öneri meyve sebze ye diyip gondryor 🙄
hayalperisi EmnChn bugün uğradım sadece tahlil yapıldı aşı vs konusunda hiçbir şey demediler kilo tansiyon vs bakilmadi sadece kan tahlili
Teacherandmom hayalperisi ayrıca hiç ilgilenmiyorlar ben şahsen 2 kere gttim tetanoz aşısı için daha da gitmedim arayıp cagirmadilar da umurlarında değil yani
RasimEfemoms hayalperisi önce sen gebe olduğunu bildiriyorsun sağlık ocağına. Bazen onlar görebiliyor. Benimkini hastaneye gittiğimi öğrenmiş aramıştı sağlık ocağındaki hemşire. 20. Haftada tetenoz aşınız var diye de belirtti.
Aselinkooo hayalperisi benim 2. Gebelik. Kayıt açtım 20de gelirsin dedi 🤷🏻♀️ Benim bildiğim de sağlık ocağında tahliller yapılması lazım gebe izlem demek ne demek hamilelik boyunca takip demek. Düşük olursa bilmem ne gel haber ver. Lafa bak. Desene her ay rutin kontroller yapılıcak gel diye.. Yok canım olur mu öyle. Bende çözemedim yani 😄
EsengulC Bebetonunannesii Aselinkooo her ay kadın doğum takip eder sağlık ocağı arada arar aşı varsa onu haber verir doğrusu öle mi bilmiyorum ama benim öle oldu
mathildaa hayalperisi beni kendileri aramislardi tetanoz asisi yapalim gelin bide tam kan sayımı bakalim diye. Sonra evi taşıdık, saglik ocağı değiştirdim yenisinden aramadilar ben gidip kayıt yaptırdım
Bebetonunannesii Gebe olduğumu öğrendiğimde gidip kan vermek istedim bana kadın doğuma gitmem gerektiğini söyledi bakmadı. Bilmiyorum orda napıyolar görevleri ne? 🤷♀️
hayalperisi Bebetonunannesii her yerde sistem farklı mı işliyor ki ? Bana da doktorum kadın doğumun işi bebek sağlığı bzim işimiz ise senin sağlığın o yüzden tahlilleri aksatma dedi tahliller için gidiyorum hepsini yapıyorlar da aşı için bilgi vermediler hic onu anlamadm
SgeceC hayalperisi hastane sisteme gebe oldugunuzu bazen geç giriyor onlarda geç görüyormuş problem olur aşılariniz için. Siz bildirin tetonoz aşınızın vakti gelmiş çünkü. Takip edilmesini isterseniz söylersiniz yoksa benim gibi doktorum takip ediyor dersiniz doktorun yaptığı tahlilleri verdiği bilgileri aktarirsiniz onlarda kendi dosyasına işler.
Serrammm 20 haftada gidin sabah erken saate idrar kan da isteyin hemde tetanoz aşısı yapılacak 1 ay sonra da 2.dozuna gidersin hemşirene sor bakalım
Minoo01 hayalperisi ilk öğrendiğiniz zaman bildirdiyseniz aslında aramaları gerek. Tetenoz aşı zamanınızda yaklaşmış
Ceylin680 hayalperisi Yani galiba benim anladığım şahsi fikrim aile hekimleri ve hastane farklı bir sisteme sahip aralarında bir bağ yok .genel kontrol dışında da karışmıyor lar
Bebetonunannesii hayalperisi inan hiç anlayamadım yani sağlıkocagı Nie var napıyor hala anlamış deilm diyebilirim
EmnChn hayalperisi yerden yere fark mı ediyor acaba. Ben Eskişehir deyim. Benim gittiğim sağlık ocağı çok ilgili. Zaten hemşire ile muhatap oluyorum. O da çok ilgili sağ olsun. Hatta dediki eğer bebek hareket etmiyor gibiyse gel bakalım burdan.
Minoo01 hayalperisi aa şaşkınım. Ama her yer aynı değil. Benim önceki oturduğum yer de ilğisizdi. Şimdi ki gittiğim sağlık ocağında bebeğin kalp atışına bile bakıyor hemşire. Sonra bana bilği veriyor ne zaman geleceğim konusunda. Yine ben seni ararım diyor arıyorda zamanı gelince.