minikmucizem1655 bende yaklaşık 4,5 haftadır kullanıyorum kanamam olduğu ve bebek aşağıda olduğu için. Hastanede yatarken hemşireler 1 saat tuvalete gitme dediler o yüzden tuvalete gitmiyorum kullandıktan sonra. Bir de zaten kullandıktan sonra ayağa kalkınca hemen akıyor o yüzden 1 saat yatmakta önemli. Tek sorun fitili bende çok fazla ittiremiyorum.