aygnaygn kanamanın aralıklarla mı sürdü peki? Benim 1 kez oldu 2 gün durmadı sadece kan değil pırtılarda geldi hastanede yattım 2 gün serum ve iğneyle durdu hemde progestan kullandım. Benim de ağrılarım oluyor ama 15 haftalık olduğu için normal olarak okudum rahim büyüdüğü için vs.normalmiş. Sizin ne kadar? Bir de morelinizi bozmayın biliyorum kolay değil bende hastanedeyken hep ağladım ama kendinize iyi bakın dinlenin bu süreçte ben hep yatıyorum.