Kızlar bende günde 3 tane fitil olarak kullanıyorum , daha önceki hamileliğimde de kullanmıştım şuan da da kanamam olduğu için kullanıyorum , bi aparat var bende ilacı ucuna takıp sokuyorsunuz basınca üstten aparata ilaç gidiyo Foto ekleyebilirsen şimdi atacağım size ben asla parmağımla yapamıyorum , yapamayanlara fikir olsun . Ve ben ilacı yapınca en az 1 saat kalkamıyorum. Kalkarsam. Etkisi olmaz Gibi vesvese oluyor , doktoru fitili yaptıktan sonra en az şukadar uzan diyen oldu mu.