Civcivinannesiii AdenEva amaaan o atlet be😂 kendimize bile zibin alirken çit cıtli aliyoz😂😂 Cevremdekiler gep cit citli giydirdi dogumdan itibaren
Mervenin_Mucizesi AdenEva Allah canını almasın emi 😀 iç zıbın onun adıda göbek bağı düşene kadar 2 3 tane aldım ben ondan inşallah yeter 😀 kız kalbimize indirdin hahaha 😀😀
AdenEva Mervenin_Mucizesi vvıyyyyy bana anlatan ne biçim anlatmış. Buraya yazmasam bi dünya da ondan alacaktım 🙊🙊😂😂😂😂😂
Fasulyeninannesi1 AdenEva NASI YA IKISI AYNI SEY DEGIL MI 😱😱😱😱😱 Ben zibin derken bu beyaz alttan citcitlilari kast ediyorum baska bir sey mi yoksaa
Mervenin_Mucizesi Fasulyeninannesi1 tamam tamam çözdük onu 😀😀 iç zıbından bahsediyor var ya göbek bağı düşmeden önce içe giyilenlerden 😀
Laleozkan_09 Fasulyeninannesi1 kakaları ensesine kadar çıkabiliyor bazen🤭 15 tane uzun kollu alsan çok rahatlıkla yeter
Fasulyeninannesi1 Laleozkan_09 @AdenEva aha enseye cikiyormus ben kesin odaya duşu kuruyorum cocugu sabah aksam citiliyorum ya 😭😭😭😭😭
Fasulyeninannesi1 Durunas kuzum ilk aylarda cok mu kaka yapiyorlar sirtina flan cikiyormus gunde 3 4 zibin degistirilecekse bol bol alayim diyorum hergun yikayamam cunku🤔
Durunas Fasulyeninannesi1 Aynen yani sık sık alt değişirsen sorun yok ben oğlumda 2 kez falan anca yaşamıştım sırta çıkma sorununu onuda hiç yıkamadan çöpe atmıştımm😂🤷♀️uğraşamam diye yine denk geldikce al at köşeye mutlaka lazım oluyo sık sık yıkayamazsan
Mervenin_Mucizesi Fasulyeninannesi1 aaa bak o önemli ama onu bil hemen 😀 göbek bağı düşene kadar giyeceği birşey, böyle atlet ama önü çapraz geliyor iç zıbın diye geçiyor onlardan da al 2 3 tane yeter heralde Bi haftalık falan bişey işte
Mervenin_Mucizesi AdenEva ayy iyi ki yazmışsın gerçekten 😀 bende Bi şüphe etmedim değil kendimden 😀 ondan çok almaya gerek yok heralde sanırım 😀
Mervenin_Mucizesi AdenEva yok yok onu giydirip üzerine normal kıyafetini giydircez, göbek bağı düşünce çıtçıtlı body namı diğer zıbınlarımıza geçebiliriz 😀
Didemmmmm AdenEva ya bende zıbın diye hep çıtçıtlı dan aldım 😂😂 zıbın denilen şey bu mu yani 😂😂 bundan almasak olmuyor mu