Fasulyeninannesi1 0 3 ay kac tane zibin alayim? gunde kac zibin degisir? Habire elimde zibin yikayamayacagimi dusunuyorum bu yuzden tonlarca alasim var 🙄
pieceofcake Fasulyeninannesi1 Bence almak için biraz bekle, ben bekliyorum şahsen, bebeğinin ne kadar iri olacağını bilmiyorsun belki 4 kilo doğacak🤤🥰
AdenEva Fasulyeninannesi1 zıbın diye bildiğim şeyin adının aslında çıtçıtlı body olması, ikisinin farklı şeyler olduğu gerçeği ve ben herkes bol bol zıbın al dedi diye her boy bi sürü çıtçıtlı body almış olmam, hiç zıbın almadığımı fark etme şoku 🤦🏻♀️😂😂😂😂
Fasulyeninannesi1 Deletedmom9823 valla 40 50ye kadar gidiyor aklim hahaha gunde 3 4 zibin degistiriyormus arkadaslarim 🤔😁
EsengulC Fasulyeninannesi1 yok ya o kadar abartı artık ben 15falan yeter diye düşünüyorum şuan kış artık petekleri yakmaya başlayınca iki saat olmadan kurur zaten onların kirinden nolcak en fazla kusuyorlar o kısmı çitileyip at makineye kısa programda mis.gibi olur
haticeks Fasulyeninannesi1 kız kim değiştiriyomuş napıyomuş bu bebeler benımde arkadaşlarım var kimisi gün boyu uyuyo diyo kimisi gün boyunca ağlıyo ne bk yicem bilmiyorum
Mom54544 Fasulyeninannesi1 3 4 zıbın mi nasıl batiriyolar ki o zıbınları ya 😂ben daha 4 gündür yeni degistirdim oda daha maksat değişiklik olsun diye leke bile yoktu üzerinde 😂
zehranurr pieceofcake şu an bebeklerimin biri 4 kilo biri 5 kilo 0-3 ay hala rahat şekilde oluyor. 1 ay daha giyeriz
Fasulyeninannesi1 AdenEva NASI YA IKISI AYNI SEY DEGIL MI 😱😱😱😱😱 Ben zibin derken bu beyaz alttan citcitlilari kast ediyorum baska bir sey mi yoksaa
pieceofcake Fasulyeninannesi1 Ya yicem hayal etmesi bile güzel tontik tontik 🤤sığar ama çabuk büyür hepsini 0-3 ay alma bence aralara 3-6 ay da serpiştir
AdenEva okuyor bacım daha da beynimi bulandırma benim 😂😂😂 çıtçıtlı mıymış zıbın? Değilmiş diye bilgi geldi bana 😂😂😂😂
Papatyam63 Fasulyeninannesi1 ben ilk gebelikte 6 tane aldım 4 tanede atlet aldım yetmedi çünkü kış ayıydı cabukca kuruluyordu üstünde 3 tane daha aldım şimdi bu ikinci gebelik zaten 6 tane atlet var 6 tane zıbın var oğlundan kalan hepside temiz bazılarını atım şuna 3 tane daha aldım lazım ederse alırım
Aylin2011 AdenEva sadece üst uzun kollu oluyor iç zıbın 10 lu setlerin içinde çıkıyor ama ona gerek yok ayrıca almaya artık hastanelerde bile çıtçıtlı badi giydiriyorlar
Civcivinannesiii Fasulyeninannesi1 e bebekten 3 tane yeni dogan 4 tane uc ay 3 tanede alti ay aldim kumasida guzel sünuyolar yumusacik🙈 Az daha alayim bari napayim 😂😂😂
AdenEva Civcivinannesiii Mervenin_Mucizesi Ay sevinsem mi üzülsem mi bilemedim kız herkes benim gibi biliyomuş işteeeee. Bana dediler ki ilk başta göbek bağı düşene kadar body giydirilmiyo normal zıbın giydiriliyo dediler. Bende zıbın bu değil mi zaten dedim hayır önü çapraz gelen tek üst zıbın oluyo dediler 🤦🏻♀️😂😂😂
Durunas Fasulyeninannesi1 3.6 ay al 0.3 5 6 tane alsan yeter çok çabuk gelişiyolar o yüzden büyük al daha rahat giyer zaten bebek büyüdükce daha fazla ihtiyacı oluyo ciş kaka olma durumunda büyük almanı tavsiye ederim
Fasulyeninannesi1 Durunas kuzum ilk aylarda cok mu kaka yapiyorlar sirtina flan cikiyormus gunde 3 4 zibin degistirilecekse bol bol alayim diyorum hergun yikayamam cunku🤔
Deletedmom_7156 Fasulyeninannesi1 herşeyini tamamlamışken tekrardan kafama takilan soru🙄 0-3 ay 10 tane aldim azmi acaba🙄
Civcivinannesiii AdenEva amaaan o atlet be😂 kendimize bile zibin alirken çit cıtli aliyoz😂😂 Cevremdekiler gep cit citli giydirdi dogumdan itibaren
Mervenin_Mucizesi AdenEva Allah canını almasın emi 😀 iç zıbın onun adıda göbek bağı düşene kadar 2 3 tane aldım ben ondan inşallah yeter 😀 kız kalbimize indirdin hahaha 😀😀
Didemmmmm AdenEva ya bende zıbın diye hep çıtçıtlı dan aldım 😂😂 zıbın denilen şey bu mu yani 😂😂 bundan almasak olmuyor mu