mervegemen- ogretmen_anneee benim 14. Haftaya kadar baya bulandı istifra ettim hep. Ozellikle sabahları. Sonra bitti 30 dan sonra geri basladi. Bugun doktora sordum normal dedi korkmayın
polyanne ogretmen_anneee yiyorum ama sonrasında rahatsız ediyo her zaman da olmuyo şey var Bi de gaz sancısı gibi sancı midemde ama gaz da yok kızımda böyle değildi ya ama normal herhalde çok kişide var çünkü benzer şikayetler
ogretmen_anneee polyanne evet bazen karnıma şimşek gibi agrılar giriyor sonra gidiyor birden midem bulanıyor sonra birden geçiveriyor 🤦🏻♀️
polyanne ogretmen_anneee aynen aynen bir an önce geçsin zaman da gelsinler bakalım minnoşlar biraz da dışarıda uğraşalım 😂