ogretmen_anneee maalesef normal canım bende 34. Haftadayım 2 haftadır 1. Trimesterdaki bulantı kusma geri geldi ne yesem cıkıyor geri üstüne bide ağrı eklendi sıpa mideme de basıyor arada sanki toplanıyor orada sertleşiyor daha da kötü oluyorum. Doktor normal dedi ben başından beri lansor kullanıyorum vermişti üstüne bide gaviscon şurup verdi öyle biraz idare edebiliyorum az kaldı diyip sabır diliyorum içimden habire😔