minik4550 Aneebebek ben daha keseyi gormedim adete göre 5+2 ama geç döllenme olmuş olabilir bilmiyorum o yüzden bende bisey yarin gidicem
Merve1200 Happykariner bende kulanıyorum ama 200mg olan ağızdan düşük tehlikesi vardı dahada kulanıyorum doktorun verdise kulan mutlaka
ezgi2036 Happykariner daha once 2 dusugum oldugu icin hamileligimin basindan beri gece yatmadan 200luk iki tane fitil olarak kullaniyorum. Faydasi cok suan 19 haftadayim 👍🏻
Rainbow0126 Happykariner bende hamilelik öncesinde adet düzensizliği vardı. Rahim duvarında incelme sebebiyle yazacaktı ama doğum kontrol hapı kullanınca yeterli oldu. Kullanmadım o dönemde. Bi ay önce erken doğum sebebiyle kullandım.
ezgi2036 Aneebebek bugun kontrolum vardi soyledi ama unuttum olcusunu iyi durumda dedi ohu hatirliyorum 🤗😅