asliu_ minikkoalammm evet ben de oyle düşünüyorum ama bir yandan da dis gebelik veya kimyasal gebelik ise gec kalırım diye de korkuyorum
asliu_ aysnrsvs ilaci hic kullanmadim kan sulandırıcı da kullanmıyorum evde bol c vitamini zencefil limon portakal ile devam ediyorum
asliu_ gbyalcin ay evet hic vakit geçmiyor 🥺 bahsettiginiz İnstagram fenomeni kimdi acaba takip edeyim ben de ?
asliu_ Mehmetasaf55 benim eşim de doktor il sağlık müdürlüğünde çalışıyor kadin dogum doktoruna gittikten sonra söyleniyor diyor
Mehmetasaf55 asliu_ ama şuan karantinadayken öğrendiniz hamilelikte en ufak ilaç için bile izin vermeyebiliyorlar yinede siz bilirsiniz .sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🤲🤲
caganin_annesi asliu_ sizi arayan aile hekimine söyleyin şüpheniz olduğunu. Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 💕
blueberyy00 asliu_ koyulaşma da varmış hayırli olsun bence hamilesin resimleri varsa atsana en sevdiğim çift çizgi görüp mutlu olmak ,😍
asliu_ blueberyy00 evet atarim tabiki dün yaptigim test buydu birazdan yine test yapacağım https://www.hizliresim.com/1z6c0u1
Kizilkayabebek asliu_ öncelikle geçmiş olsun canım. Evet hamilelik var gözüküyor. İnşallah sağlıklı ilerler. Bence Önce kan ver 1500 un üstünde ß HCG. Olursa kese gözükür ama ben 1600 u olctukten bir hafta sonra gitmiştim muayaneye Garanti olsun diye.
blueberyy00 asliu_ ya bariz hamilesin gözün aydın karantinadan çıkar çıkmaz gidersin belki hemen keseyi görürsünüz tebrik ederim
asliu_ Mehmetasaf55 ben covid ilaci kullanmıyorum evet teşekkür ederim insallah surec guzel bir sekilde ilerler ❤️