asliu_ Arkadaşlar covid oldum 7gunumdeyim adetim bes gun gecikti test yaptim soluk cift cizgi cikiyor karantinam biter bitmez beta hcg vereceğim sizce gebelik var midir ? Var ise bebeğe bir zarari olur mu cok tedirginim, dört tane covid aşım var
Serpil-Harun21 asliu_ azıcık da çift çizgi varsa kesinlikle hamilesindir ama acaba covitin teste bir etkisi olur mu bilmiyorum aşkım benim test yaptığım çok küçük olmasına rağmen hemen silik iki çizgi çıktı hamileyim
asliu_ Serpil-Harun21 pazar gününden beri hergun test yapıyorum bugünkü daha koyu cizgi idi son adet tarihim 9 ekim Cumartesi günü karantinam bitiyor doktora gideceğim cok heyecanliyim sizde nasil durum?
blueberyy00 asliu_ koyulaşma da varmış hayırli olsun bence hamilesin resimleri varsa atsana en sevdiğim çift çizgi görüp mutlu olmak ,😍
gbyalcin asliu_ hadi hayırlısı olsun, teste göre pozitif 🤲🏻 benim takip ettiğim bi instagram fenomeni de sizin gibi karantinada öğrenmişti ilaç vs de kullandığı halde bebeğinde herhangi bi sıkıntı yokmuş çok sorulduğu için açıklama yapmıştı 😂 inşallah güzel haberler alırsınız siz de 🤲🏻😍
Serpil-Harun21 asliu_ benimki bundan çok daha silikti hayatım hamilesin yüzde yüz herhalde diye düşünüyorum 😀son adet tarihim 10mart ilk kontrol 6nisandı kesem görünmüştü doktorum bir gün önce gelseydin kesen görünmez demişti bana hayırlı olsun
asliu_ Aszhra bu Cumartesi veya haftaya Pazartesi doktora gidecegim son adet 9 ekim kese görünür mü sizce ?
asliu_ gbyalcin ya cok teşekkür ederim ben ilac hic kullanmadim covidi de hafif geçiriyorum cok şükür ilk gebeligim bu, covide denk gelmesi beni cok tedirgin etti karantinam bittiginde adetim nerdeyse 7 8 gun gecikmis olacak hemen doktora gidecegim insallah bir sorun olmaz cok teşekkür ederim iyi dilekleriniz icin 💕🌷🙏🏼
gbyalcin asliu_ inşallah 🤲🏻 şimdi bu heyecanla vakit de geçmez size 😅 sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah
mucizemm_ asliu_ geçmiş olsun bu arada kusura bakmayın atlamışım Bi anda yazınca 🌸Rabbim hakkınızda hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲
minikkoalammm asliu_ kuzum gözün aydın acele etme kan verip betana baktır 5.000 civarıysa gidersn kesin görünür erken gidildiğinde doktorlar pek iyi şeyler söylemiyor durduk yere hevesin kırılıp moralin bozulmasn
asliu_ minikkoalammm evet ben de oyle düşünüyorum ama bir yandan da dis gebelik veya kimyasal gebelik ise gec kalırım diye de korkuyorum
asliu_ aysnrsvs ilaci hic kullanmadim kan sulandırıcı da kullanmıyorum evde bol c vitamini zencefil limon portakal ile devam ediyorum
asliu_ gbyalcin ay evet hic vakit geçmiyor 🥺 bahsettiginiz İnstagram fenomeni kimdi acaba takip edeyim ben de ?