Duygugkts evet herşeyimi hazırladım hatta bir güzel yıkayıp ütüsünü yapıp çantasını bile hazırladım niye dersen bu kadar erken yaptın diye benim erken Doğum riskim var inşallah erken olmaz ve oğlum olucak karnım kasıklarımda çok zorlanıyorum bişeyler yaparken ilerleyen zaman larda dahada zorlanıcam diye düşündüm ve hazırda bekletiyorum heyecan da var tabi hep odasına gidip yatağına bakıyorum heyecan la bekliyorum işte vardır benim gibi deliler kesin😂😂😂