minikkoalammm Syda01 bende özellikle gece nefes alamıyorm uykudan nefes nefese uyanıyorum evde dört dönüyorum balkonu camı açıyorm anca öyle uyuya biliyorum
Emleyla Syda01 Bende de baskı oluyor alt tarafa ve nefes nefese kalmaya başladım bide bugün hafif burnum kanamis uyurken kalktığımda basım agiryordu
bbbusrra-1 minikkoalammm bende öyleyim nefes darlığından uyanıyorum sürekli ve burun kanamam başladı🤦🏽♀️
Elif05_ Syda01 benimde aynı 32+3 nefesim yemek yiyince özellikle çok fena oluyo karnımda sertleşir ama 10 saniye anca sürüyor
Glcntn Syda01 bende aynı bide gece horlamalarım başlamış bazen eşimi salonda buluyorum horlamamdan uyuyamıyor 😂
Samyeli008 Syda01 Nefes darlığı burun tıkanıklığı yüzünden oluyor bende canım. Hele maskeyle konuşunca tüm tıkanıyorum Derin bir nefes alıyorum çok zor
Elif05_ minikkoalammm ayy of yaa benimde aynı karnım sertleşiyor diye korkuyordum ama farkettim ki gaz sorunundan