alpereninannesiii Bebekleriniz için el emeği bir şeyler yapıyor musunuz örgü yada başka şeyler.. Fikir olsun herkese. 😊 İlki benden olsun battaniye yapıyorum bebeğime 🥰
bugraninannesii alpereninannesiii bende oğluma kazak,şapka,patik ve yastik işlemiştim adını sonradan isminin anlamı iyi olmadigindan değiştirdik yastıkta boşa gitmiş oldu
Eslemkusun_annesi alpereninannesiii ben battaniye ve yelek yaptım kızıma suan patik başladım ayrıca halası yelek ve patik yapmış önümüzde 1 ay var yapabildiğimiz kadarı ile bişeyler daha yaparız inşallah 🤭
Nilh20 Annem battaniye yastık takım yaptı. Yelekler patikler yaptı. Bende tık yok 😂 annemin yaptıkları yeter ❤️
alpereninannesiii Nilh20 benim annemde aynı sizin anneniz gibi hatta kayınvalidem de dahil buna ama bende sadece battaniye var annem bir şey yapmamış demesin dedim 😂😂
Sevimlibiranne mineirem elinize sağlık çok güzel olmuşlar , mor nakışlı yeleği nasıl yaptınız video var mı acaba yaparken izlediğiniz çok beğendim 😊
Zmervetk El işinde sıfır becerim olduğu için. Annem saolsun zamanında amigurumiden oyuncaklarını dönencesini yapmıştı. Battaniyelerini örmüştü. Şimdi de kremlerini koymak için sepetini yapıyor. Yelekleri teyzemden ve kayınvalideden. Makrome bir sayfadan avize ve abajurunu aldım. Çok memnun kaldım ve gayet uygun fiyata yaptırdım. Ben beceriksiz olsamda etrafımdaki becerikli insanlar beni kapatıyor :)
alpereninannesiii Zmervetk bende öyleyim ilk defa bebeğim için elime aldım tığıyı onun için bir heves ettim 😊 güzel günlerde kullansın sağlıkla inşallah 🤲