reyibil Merhaba hanimlar Sanirim gebelikten dolayi 4 gündür lavaboya çıkamıyorum bircok seyi denedim ama yokk. Artik agrisi bacaklarıma vuruyor .Belki bilmedigim denemedigim bisey kalmistir lutfen bana yardim edin 🙏
Minigin_annesi0 reyibil aynı şeyi bende çekiyorum ama en fazla 2 gün sürüyo zor güç çıkıyorum kayısı suyu falan içtiniz mi
Kbrakrc reyibil kuru kayısı kuru incir denediniz birde bol bol su kompostolar da iyi geliyor eğer hiç biri iyi gelmezse acilde lavman yaptırabilirsiniz bildiğim kadarıyla hamileliğe engel değil ama tam emin değilim
Clementinee reyibil doktoruna söyle canım mutlaka rahatlatıcı birşeyler önerir 4 gün çok fazla bir süre
Didemf reyibil sabah aç mı içtiniz kefir ben sabah uyanır uyanmaz içiyorum 8 de kahvaltı yapıyorum öğlen olmadan çıkıyorum tuvalete
Mimik reyibil kefir gaz yapabilir, yogurt peynir vs. Boyle durumlarda gaz yapacak seylerden uzak dur bu seni daha zorlar…laktozsuzlarini dene hepsinin… Armut denedin mi?… o da cok iyi bagirsak calistiriyor…
Hat90 reyibil bende iki gün yapamadım 2.gün oğlumun bebek fitilleri vardı kabuzlık için ondan koydum popodan az az çıkarttım sonra bir daha koydum çözdü birde zeytinyağı sürün sertleşmesin
Ceylin680 reyibil Bu sürede hiç yürüyüş yaptınız mı yürümek bağırsakları çalıştırıyor.birde tuvalette uzun oturun ben belki 25dkk oturup bekliyorum gelsin diye hamilelikte cok kabız olunuyor
reyibil Ceylin680 yok son zamanlarda cok hareketsiz kaldim pek yuruyus yapmadim. Yarin biraz cikip yuyuyeyim belki iyi gelir. Tesekkur ederim 🙏
esratpl reyibil magnesie calcinee adlı tozu al gebelikte kullanılıyor ben iki günde bi içiyorum yoksa halim zor😬 2 ölçek iç 4 gün uzun bir süre çünkü sabaha cırcırsın inş😄
reyibil esratpl bunu bir doktoruma danisayim. En azindan bi ilac kullansam cok rahatliycam gercekten zor cunku kac gundur ne hale getirdi ☹️
reyibil esratpl doktoruma yazdim bu sabah. O da bunu önerdi birazdan alicam bende insallah çare olur 🙏
reyibil Merveb46 haklisiniz ama randevum haftaya biraz belki dogal yontemlerle cozumlenir diye umdum. Olmazsa mecbur gidicem
Saltukbugra-Annesi reyibil bol bol su tüketip yurus yapın komposto kayısı kurusu üzüm iyi geliyor tavsiyem beyaz ekmek tukenmeyin çok geçmiş olsun