Ozlem1297 cckzylcn_21 sata göre 25 Aralık 2 hafta önde olduğu için ultrasonda aralığın 11 falan o civarlara gösteriyor canım bi aksilik çıkmazsa tabi Allah bilir bakalım bekliyoz sabırsızlıkla 🥰senin ne zaman doğum canım
cckzylcn_21 Ozlem1297 benimde 31 Aralık gözüküyor ama ilkinde sezeryan olduğum için bunda da sezeryan olcam mecburen 10 15 Aralık demişti burdaki doktor perşembe günü nasipse doğum yapacağım hastaneye gidecem bakalım o ne zmn diyecek yada gün verir mi
Ozlem1297 cckzylcn_21 Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım aynı zaman hemen hemen burdan haberleşiriz inşallah unutmazsak 🥰