cckzylcn_21 https://resmim.net/i/SWPptx selam hanımlar acaba bu utrasyon kağıdından anlayan vae mı Boy kilosu nerde yazıyor. Boy ve kilosunu merak ediyorum. Her iki tarafta ayrı haftalar yazıyor. Bebegimjn kaç haftalık olduğunu merak ediyorum Size zahmet olmazsa anlayan hesaplayan varsa söyleyebilir mı
Fulyaaa1 cckzylcn_21 resim asla anlaşılmıyor. Daha net ve rakamların olduğu yeri çekip atarsan yorumlarım
asdfg3 cckzylcn_21 haftanızı doktor soylemedi mi ? Boyu da sol alt köşedeki yer olmasi gerekiyor ultrason kağıdında belirtilen yerdeki harf sol alt köşede yazıyor yanında da santim olarak yaziyor
cckzylcn_21 Fulyaaa1 https://resmim.net/i/SWpcg1 buyur cnm inşallah nettir . Ben anlamiom misal fl 6.60 yazio nasıl hesaplanıyor boy
cckzylcn_21 asdfg3 yok söylemedi normalde özele gidiyorum bu sefer maddiuattan dolayı devlete gütmek zorunda kaldım onda da bisey denilmedi
cckzylcn_21 Ozlem1297 https://resmim.net/i/SWpcg1 misal bak cnm fl 6.60 yazıyor 7 ile çarpınca rakamlar virgüllü cikio
Ozlem1297 cckzylcn_21 46 cm çıkıyor canım boyu maşşallah 🥰 sen başta çıkan sayıya bak canım diğeri öyle küsüratı
cckzylcn_21 Ozlem1297 haftasına göre iyi mı peki benim hesap haftama göre 33 ama doktor hesabı baya önde
Ozlem1297 cckzylcn_21 iyi bence canım maşşallah benimde 2 hafta ileride gidiyor hep doktorun her hangi bi sorun yok dediyse sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle bazı bebekler anne babadan dolayı iri oluyor bende eşimde iriyiz önde gidiyor ondan dolayı
Ozlem1297 cckzylcn_21 iyi canım normal dediyse için rahat olsun bende devlet hastanesine gidiyorum pek ilgilenmiyorlar dediğiniz gibi fazla bilgi vermiyorlar ancak sorarsanız ısrar ederseniz söylüyorlar