Naz33 Peki ya bu mevsimde canımın yeşil mandalina çekmesi ? 🙈🙈 Allahtan buldu eşim 🤗🤗 (çok acı,eksi aşeriyorum ki umarım zararlı değildir,tatlı asla yemiyorum acı biber,ekşi şeyler vs. Normalde de yiyen biriyim ama gebeyken fazla oldu)
Bebegmibkliyrm Naz33 resmen beni anlattin. Aci eksi ne varsa silip supuruyorum. Gunde kac tabak tursu yedigimi bilmiyorum bile. Yaaa mandalinayi nerde buldun gunlerce gebzede aradikta yok bulamadim hala aklimda😭
KemalFatosPolat Naz33 bende senin gibiydim hayatım da acı eşki sevmem şimdi de oo kadar çok yiyorum ki🤗
Sakvsr Naz33 canım aşermek olarak değil de tatlı sever bi insan olarak yediğin 2 tatlı limonlu yaş pasta ile muayeneye giderken bitter çikolata onun dışında kokuya bile tahammül edemiyorum 😞😚 dediğin gibi ekşi acı ne bulursam yiyorum 🤓
KezbanBekciBa Naz33 tatlı candır ben süreklı tatlı yedim bol bol çikolatalı kremalı pastalar ohooo eksi sadece arada salatalık turşusu :)
YAkyol Naz33 ben hamileligim boyunca ve hala eksi yedim ozellikle erik her kez kizin olacak dedi oglusumu bekliyorum 😊
Naz33 Bebegmibkliyrm ben mersinde yaşıyorum bir semtte bulduk 😂 bulamam diye ümit ettim ama bulduk şükür 🙈 bence büyük marketlere bak bulursun kesin avm tarzı
Bebegmibkliyrm Naz33 erkek canim, hamileligin basindan beri kiza meyilli bi bebek ddi doktor, 14 ncu haftada gittik aaa erkekmis
Naz33 KemalFatosPolat bende tatlı sevmezdim halen sevmiyorum normaldede ekşi acı yerim şimdi daha fazla bal gibi geliyor bal 😂😂😂
Hayallerim Tatlıya dayanamazdım hamileliğinde ağzıma sürmedim sürekli ekşi turşu acı bu ları tükettim kızıma hamileyim
Zeynepreyyan Hamileligim boyunca hep ekşili acılı yedim kız ablam hileligi boyunca eksi yedi oğlu oldu