Allahneverdiysee
Bizim 30+6 da 1600 dü, bence gayet güzel kilosu şöyle ki olması gerektiği gibi ilerliyor, ne fazla ne eksik. Sağlıklı kilo için Çiğ kuruyemiş, kaşar peynir yiyebilirsiniz. Bebe bisküvisi, nesquik önerenler vs. Oluyor ama bence çocuğa sağlıklı kilo aldırmıyor onlar. Aynı bir çocuğun annesini emmesi ya da mama alması gibi.