Alp52 doğru diyosunuz kasık ağrılarım hiç geçmiyo evlendiğimden beri kasıklarım ağrıyo bu arada haziranda evlendim evlendiğimiz günden beri korunmuyoruz hepte kasıklarım ağrıyo doktora gittim tüm muayenelerimi oldum hiç ne kist ne başka hastalıklar çıkmadı gayet herşey yolunda ama bu kasık ağrılarım acaba kendimi üşütüyomuyum diye oluyo bilemiyorum..