Kızlar benim normalde adetim düzenlidir gecikme olursa 2 gün fazla olmaz bu ay 4 gün gecikmem oldu hatta çok heycanlandım adet olacağım gün test yaptım negatif çıktı dedim inşallah geç döllenmedir baktım 4.güne kadar gelmiyo dedim rabbim şükür nasip etti 5.gün kalktım adet olmuşum ama o günü nasıl ağrıl var normalde ağrılı geçer ama bu sefer ki ultra bir ağrıydı çok çok özür diliyorum pıhtı pıhtı kanlar düşüyodu idrarımı yaparkene hatta ağrıdan baya kaç saat ağladım ağrı kesici içmek istemedim zorladım kendimi artık akşama dayanamdım içtim biraz hafifletti öyle uyudum dünde baya ağrılıydı bugün uyandım kasıklarım yine ağrıyo afedersiniz lavaboya gittim kahverengi kan birde zara benzeyen sümüksü bişey petin üstündeydi yuvarlak bir şekilde ilk defa böyle bişeyle karşılaşıyorum bilgisi olan var mı lütfen yazarmısınız🙏🙏