Yakubra şuan sizi en iyi ben anlıyorum 39+3 tüm aşırı bir bel ağrısı aşağıya baskı kıvrandım artık evde dayanamadım gittim hastaneye 2 cm açıklık dedi suni istermisin dedi hayır dedim eve döndüm o gece sürekli sancı çektim 39+5 tim sancılarım geçti tabi sanki o sancıları hiç yaşamamışım gibi doktor muayene etti 2 cm açıklık var ama rahim ağzı kalın daha incelmemiş suni sancıda alsan açılman olmaz sezeryana gidersin dedi şuan 40+2 yim evdeyim ve aşırı sancım var şuan düzensiz yarın yine kontrol var bittim psikoliojik olarak alttan muayene olmak artık çok can yakıcı oluyor