Nurbyk0306 bendede 15 haftaya kadar falan ara ara lekelenme hatta bir keresinde kanama ve pıhtı geldi. Ben ilkinde haftada bir proluton vurundum 36 haftaya kadar ikincide ise 17 haftaya kadar proluton vurundum şimdi 39+2 olduk gelmiyor saolsun . Yani demem o ki banada dedi eğer sağlıksız ise düser ama sağlıklı ise tutunur sende ağır iş yapma mesela bana evde. Sadece lavaboya girmem harici kalkma demişti ama illaki kalkıyodum bir oğlum var 3.5 yaşında kimsemde yoktu gelen gurbetteydim komşular yemek falan getirdi arkadaş haftada bir evi temizledi bu kadar genelde hep uzaniyordum ayağımı havaya kaldırıp . Korkma stres etme fazla ayağa kalkma özellikle kasık ağrısı olur kalkınca anlarsın zaten şöyle 1 ayı geçir böyle sonrası inşallah kolay geçer bide kabız olmamaya çalış ve ikinmamaya ve bol bol su iç