Merhabalar 10+3 haftalik hamileyim dusuk riskim var ve 1 haftadir progestan kullaniyordum ama ara ara yine lekelenme seklinde kanamam oluyodu bugun hastaneye gittim tekrar ve igne verdi doktor 1 tanede bunlari kullandiktan sonra saglikli gebelik geciren oldumu kesede herhangi bir kanama yok😐yada yapmam gereken bisey varmi doktora sordum dusen biseyi tutamazsin zaten dedi bana moralimi cok bozdu😔