Papatyaa38
@Kayserilianne
@Bktalg
Bende Özlem hanıma gidiyorum evet hızlı muayene ediyor ama öyle 5 dk da da oldu bitti yapmıyor, asla akılda tereddüt bırakmıyor, biz ultrasonla bebeği izlerken bazen bayaca uzun sürüyor ki espri yaptığı zamanlar bile olmuştu. Her muayene sonrası sormak istediğin bir şeyler var mı bir sıkıntın var mı diye soruyor ki telefonla da ulaşabiliyorsunuz. Ha bir Acıbadem ilgisi midir değil tabiki ama ona görede muayene ücreti veriyorsunuz işte.
Bir arkadaşım 42. Haftasında hiç sancısı olmadan doğuma gitmişti, suni sancı da almak istemiyordu ama kendi sancısı yoktu sadece doğum başlatacak kadar ufak sancı vermişler o artık ona da dayanamamış sezaryene alın beni diye zorlarken, motive rtmiş Özlem hanım sen hep normal istiyordun yaparsın sen dayan diye sonuç: Normal doğum oldu.