Dünyam Hastanesi’nde Züleyha güzeli deneyeceğim son haftalarım az kaldı doğuma. Bana normal yaptırırım deyip şimdi rahmin yırtılır diyor daha denemeden bakmadan… Sezeryan yapıp çıkayım diyor yani, özlem katırcı.oysaki cesaret vermesi gerekirdi. Aşırı yoğun olduğu için sezeryan kolayına geliyor. Haftaya Züleyha hanım yada memorialde Özgüç beye gideceğim.