SuperrMomm Ftmglpnr Gerçekten öyleee valla çok üzüldüm anlayışınız için de çoook teşekkür ederim mahcup oldum çok ❤️🤲🏻
Buket-has SuperrMomm ben panik ataksınız diyerek teşhis koymadım hanımefendi ben de de vardı dedim yukarıdaki bir yoruma cevap olarak verdi. duyar kasmayın bence.. kendimi öldürmek istemem ne demek ya da figür görmem şizofren miyiz böyle şeyler görelim önce panik atak ile ilgili bilgi edinin sonrasında yorum yapın bence eşiniz birazda size yardımcı olsun Buket-has
SuperrMomm Buket-has İşte malesef bazı insanlar sizin gibi dengesiz bazıları da çok anlayışlı:) O diğer mesajları da okuyun öyle yazın olur mu :) Ben çok şükür iyim ama isterseniz eşimden randevu alabilirim size :)
Meleqim06 Umudumsun22 bende de göğsüm dolu gıbı nefes darlığı yaşıyorum öksürük yok kalbım nefes almıyor sankı ( çok saçma ama ) öyle hissedıyorum yetersiz nefes alıyorum gıbı kalbım sıkışacak gıbı yanı bende de aynı sıkıntı var panıkatak tetikliyor olabılır mı ? Bende de panıkatak var yada gögüs ve kardolojıye görünmek şart inşallah iyi olmuşsundur
SLVR04 Umudumsun22 benim nerdeyse 20. Haftaya kadar ara ara hep oldu. İlk başlarda daha yoğundu, progestan ve proluton iğne kullanıyordum. İlaçlar bitince hafifledi ama arada oluyordu. Şimdi 25. Haftadayim, bayadir fark etmedim.
SuperrMomm Ftmglpnr Mesela bu hanımefendi gibi olun dicem ama size çok şey yüklemiş olurum. @Buket-has O yüzden lütfen kötü kalbinizi alın ve uzaklaşın:) size burdan ekmek çıkmaz. Ben sonunu dikkate almadan yazmışım arkadaş güzelce uyarmış bende özürümü diledim. İnsan olmak bunu gerektirir o yüzden siz çok yormayın kendinizi:)
Ftmglpnr SuperrMomm boşver canım herkes bir yerden patlamaya yer arıyor sen fark etmedin ki bunu sonra ben söyleyince dile fark ettin ve dile getirdin fark etmediğini hala neyi uzatıyorlar bende anlamadım burda birbirimize destek olmalıyız senin ordaki çıkışın bile yazan kişiye destek olmak içindi bu çok belliydi boşver takma
SuperrMomm Ftmglpnr Yok gerçekten özür bile diledim sizden çok mahcup olduğumu dile getirdim hak bile istedim. Bu tepkiyi özellikle siz verseydiniz gerçekten sonuna kadar haklısınız ben sizi etiketleyerek yazdım özellikle de. Olgunluk gösterdiniz konuyu kapattınız ama hala konuşuyorlar eşimin beni tedavi etmesi falan konu nerelere geldi:)Neyse boşverelim biz kapattık o konuyu sizinle güzelce o bana yeter ❤️🤲🏻
Ftmglpnr SuperrMomm aman boşverin hiç kafanıza takmayın insanın insanı kırması kadar kolay birşey yok canınızı başkaları için sıkmaya değmez üzülmeyin hiç