Nesrinmelih bizde bugün 7+3 olduk teyzeleri ☺️ Benimde 5 gündür kahverengi lekelenmelerim vardı ilk gün hemen doktoruma gittim keseye falan baktı ama bisey göremedi kanama falan , haftaya kalp atışını duymayı bekliyoruz o zaman birdaha bakacağız dedi boş gebelikte olabilir dedi baya canım sıkılmıştı kese düzgündü . Sonra igne ve fitil verdi dün ve bugün çok şükür bin şükür lekelenmem geçti insallah birdaha yaşamam . Bu haftada kalp atışını duymaya gideceğiz insallah duyacağız 🌸 ilki dusuk olduğu icin esim ve ben çok tedirginiz