cnn34 hayir alttan muayene olmadım ama 2 kere devltte muayene oldum ilkinde kese görünmüyor gebelik oluşmayacak demişti ikincisinde de kese var içi boş kürtaj yapıcaz dedi iki seferde de özel doktora gittim hiçbir sıkıntı yoktu kalp atış da duydum çok şükür