duygu_ozgenc pamukkizimm 40+3 te bebek cok yukardaydi yerlesmemisti dogumda yerlesti o sanciyla iniyor yerlesiyor zaten
Merveikratanem pamukkizimm kızımda 39 da suyum geldi 39+1 de doğum yaptım kızım doğum kanalına girmemisti doğum esnasında girdi normal doğum yaptım
pamukkizimm Mk34 ben yanlış yazdım heralde yani 38 e kadar normal ya da sezeryan diyemem dedi 38 de masaya oturur tekrar konuşuruz normal mi sezeryan mı diye dedi
Merveikratanem pamukkizimm hmm o zaman bir şey diyemem hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim 🥰