36+2 bugün kontrolümüz vardı pozisyon almış ama kanala girmemiş top gibi hala yukarıda dedi doktor. Böyle giderse sezaryen görülüyor ama 38 e kadar kesin bekleyeceğiz dedi. 10 gün sonra kontrole çağırdı. Sezaryenden korkuyorum normal olsun istiyorum kontrole kadar bebişi kanala sokabilir miyim ne yapmam lazım yoksa benlik bir durum değil mi bu durum