Sydakgl kan uyuşmazlığı ignesi nasıl olacak peki? 28.haftada yapiyorlar normalde. Bu arada ben dogum yaptim ben ab nagatifim kızım ab pozitif dogdu, dogumdan sonra da igne yaptilar bebekle de uyumsuz oldugumuzdan. Bir de kan uyusmazligi olanlarda bebegin sarilik olma riski cok yuksekmis, keza biz olduk hala devam ediyor, eger boyle olursa sizin de
, sık sık emzirin ve sarılığını kontrol edin 🌸🌸 doktor uyaracaktır ama ben yine de gördüğümü uyariyorum