Ben bugün kontrole gittim 19+4 um doktor bebek karşılıyor 18-24 arası uygun baktira bilirsin istersen dedi hemen çıkıp randevu alıp bugün baktırdım beklemenin anlamı yoktu zaten 24 ve üzerine bekleyenlere şaşırıyorum insan sagliklimi kalbinde bir sorun var mı veya organlarinda diye merak etmez mi yahu🙄 ben hem cinsiyeti teyit ettirdim mesela hem görüntüsü de daha netti