YeYA hastaneye gittim hamile olduğumu bilmiyordum bana da süpriz oldu istiyorduk bi türlü tutmuyordu sonra eve geldim eşime söylemek için çok heyecanlıyım eşim gece vardiyasindaydi uyuyordu bende yattım yanına ama heyecandan uyuyamiyorum tepkisi nasıl olur diye düşünüyorum sonra ben de uyuya kaldım eşim kalktı bende uyandım dedim sana bi suprizim var dedim oda haliyle merak etti dedim aşkım ben hamileyim baba oluyorsun çok sevindi sarılıp sevinçten uçtuk havalara eşim habire karnima tutup beni öpüyordu ama sevincimiz 3.cü ayimin sonuna kadar sürdü hersey yolunda gidiyordu cumartesi gecesi yattım kasigimda ağrı vardı eşime dedim sancim var oda dedi benim gibi rahim genişliyor diyedirkorkma bir şey olmaz dedi neyse karnimi ovdu eşim sonra islaklik hissettim tuvalete gittim baktım kan geldi eşimi kaldırdım hastaneye gittik doktor düşük yapıyorsun dedi şok oldum ben ağlamaya başladım doktor eşimi çağırdı kanuni sultan süleyman hastanesine gidin dedi bizde gittik suni sancı verdiler bana sabaha kadar çok sancı çektim kanamam vardı parça düşürdüm sonra sabah 5 de kürtaja aldılar beni sabah 8 de eve geldik eşim odama götürdü beni kayinvalidem kahvaltı hazırladı falan sonra eşim yanıma geldi bana moral vermeye çalışıyor sağolsun eşim üzme kendini hayırlısı boyleymis napalim inşallah bundan sonra olacaklari Rabbim kayirip korusun dedi ailem ve kayinvalidem herkes bana destek oldu sağolsunlar ben düşük yapalı 7 ay oldu hala kalmadım hamile çok zor bir durum gerçekten ne kadar unuttum desem asla unutamam bu durumu Allah kimsenin başına vermesin çok zor çünkü