Fidashka Ben de çok istemiştim özel bir güne denk gelmesini. 28 Haziran bizim evlilik yıl dönümümüzdü. Eğer geçen ay kalmış olsaydım yıl dönümü kutlama bahanesi ile çıkıp yıl dönümü hediyesi olarak müjde verecektim. Ama gelmedi minik.. Bu ay geldi çok şükür ben de evlilik yıl dönümünü kutlayamadık, arkadaşlar ile bi kutlama yapalım diye kandırdım 😁😁😁