VesileOztrk kimseyi dinlemeyin bence herkes bisiler söylüyor zaten siz o an nasıl hissediyorsanız nasıl hazir hissediyorsanız o şekilde davranın ben 2. Den sonra korktuğum için sezeryan istedim ki birde bebeğim de ters geliyor bana da bahane olmuş oldu 😊 inşallah hayırlısıyla kucağınıza alırsınız