Güzel anneler merhaba, dün doktor kontrolumuz vardi, 38+3’deyim. Bebek dogum pozisyonunu almis ama kanala inmemiş dedi doktor, bu hiç girmicegi anlamina gelmez, her an sancilanabilirsin veya 40.Haftayi bile görebilirsin dedi. Bi arkadasiminda öyle demislerdi gununu geçti hala kanala inmedigi için sezeryana aldilar 😣 Sizce durum nedir ? Kanala hala inmemis olmasi normal olabilir mi