Clementinee ilk doğumum normal oldu. Çok rahat ve kısa sürede doğurdum. Hastane personelleri beni günün en şanslı annesi ilan ettiler. Çok hareketli aktif bir gebeydim normal doğumu da başından beri düşündüğüm için egzersizlerde yapar kendimi doğuma hazırlardım ki emeklerim doğururken meyvesini verdi☺️ Açılmam 10 cm hemen oldu ama oğlum çıkarken yırtmasın diye doktorum kesi attı. Hissetmedim attığını uyuşturulduğu için. İyileşme süresi 1 hafta kadar sürdü üstüne oturamamak yan yan oturmak dışında bir problem yaşamadım çok şükür. Bollaşacak diye çok korkuyordum ama korktuğum şey başıma geldi cinsel ilişki sırasında eskiden farklı hiçbir şey hissetmedik.
Şimdi ikinci gebeliğim 38+4’üm ve 3 cm açılmam var her an bebek gelebilir diye bekliyoruz 😌 bir sıkıntı olmazsa tabiki yine normal olacağım. Her türlü güzelliğini rahatlığını yaşamışken isteyerek sezaryan olmak istemem ama zorunda kalırsam da diretmem asla.