Clementinee Her halükarda dikiş var , ha sezeryanda artık lazer kesim falan oluyor iz kalmama şansıda vae bu arada. Normali dikişsiz doğurursan zaten 10 cme kadar kendi açılırsa sonra oranın toparlaması çok zor bence çevremde hep böyle duydum . İkiside zor birinde önden ağrı çekiliyor birinde sonra . Ha bide sancı yeterli gelmezse suni sancı durumu falan var normal doğumda ya da işte yeterli gelmezse ıkınman nefes düzenin bebek sıkışabilir başka bir şey olabilir son anda sezeryana dönülebilir o yüzden temiz temiz seseryanımı olur , yapıştırma dikişime iyi bakıp izsiz bir şekilde atlatır ( İnşallah) azıcık ameliyat ağrımı çeker kalkarım 😃🤌🏻 Zaten ameilyat korkum yok