Merweee12
Sanırım Kasım ayını ben kapatacağım 😅 bizimde 30 Kasım’a sezeryan günü verildi, tabi oğluşum sürpriz yapıp erken gelmez ise😱 kasılmalar çok zorluyor bazen gece lavaboya kalkınca doğuracak gibi olup çok korkuyorum 🤦 inşallah hepimiz için zamanında hepimizin hazır olduğu bir dönemde sağlıkla gelsinler 🙏🥰