busrabyrm97 benim de sezaryen olursa hayatımdaki ilk operasyon olacak bende çok korkuyorum inanın ki. Ya bana bişi olursa, ya bebeğime bişi olursa? Son 1 haftadır üzerime bu 2 soru ve endişe çöreklendi. Bugün kendimi telkin etmeye çalışmaya basladım. Düşünmemeye çalışıyorum. Burada pozitif yorumları okuyarak motive olmaya çalışıyorum. Sizde korkmayın, Allahım yardımcımız olsun. Su gibi, hemencik, sağlıkla, kolaylıkla kavusalım 🤲🌸