Paptyaa İlk Gebelikte normal diyorlar ben 16 haftamda beri hissediyorum ama 18+4 olduk maşallah artık çok daha net ve gün içinde sırt üstü uzaniyorum dışardan da belli oluyor güçlü haraketleri az kalmış sende hissedersin yakında çok güzel bir his gerçekten hissedince daha farklı değişiyor duyguları insanın 🧡 zayıfim biraz belki ondan erken hissettim