Kızlar bebeğinizi kaçıncı haftada hissettiniz? Ben 18 haftalık gebeyim ve hiç bir şekilde minik bir kıpırtı dahi hissetmiyorum hamile değilmişim gibi geliyor yani hiç bir his yok bu normal mi? İlk gebeliğim ondan mı diyorum da hissedilmesi lazım diyenler var 18 haftalık diye